donderdag 30 mei 2013

Hoekje om



































De derde ronde die ik maakte, was door de Noordhoek. Daar kreeg ik onder andere een wollen trui die te heet was gewassen en in plaats van maat S nu maat XXS is. Ik kreeg ook een trui die al vele reparaties had ondergaan, inclusief opzetstukken aan beide ellebogen. Deze was van de zoon van een vrouw. De vriendin van deze zoon wilde zo graag van de trui af, haar vriend bleef hem namelijk dragen, maar wilde zelf niet de kwade zijn die hem weggooide. Daarom stuurde ze de wollen trui uit Hawaii naar haar schoonmoeder. En nu heb ik hem! Verder kreeg ik een bloemenhempje van een enthousiaste leerlinge uit een kunst- en cultuur klas. Ik kreeg de geliefde pyjama van een meisje, die dit huiskloffie nu niet meer past. Ik ontving 3 kledingstukken uit een huis dat bewoond wordt door een moeder en haar 2 dochters. De kledingstukken passen qua kleur perfect bij elkaar, maar dat is schoon toeval want ze dragen heus niet altijd donkerpaars/rozige kleding werd mij verteld. Een kleine jongen doneerde mij zijn t-shirt, hij wilde ook een pyjama broek geven maarja.. 1 kledingstuk per persoon. Tenslotte kreeg ik een retro jas die indertijd veel geld heeft gekost, maar waar meneer nu niet meer mee voor de dag kan komen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten