donderdag 30 mei 2013

GSN




















Dit was de echte eerste ronde die ik maakte, door Goes Noord. Ik haalde daar gelijk al een flink aantal kledingstukken op! Een vuilniszak vol, dat gaf me best wat vertrouwen in de kans van slagen van dit project. Onder de gegeven kleding bevinden zich onder andere 6 stuks uit 1 huis: van vader, moeder en alle 4 de kinderen elk een shirt. Zij hebben naar eigen zeggen niks met kunst, maar wilden toch meehelpen. Dat waardeer ik ontzettend! Van een naamgenoot ontving ik een chique streep-polo. Verder kreeg ik een afgedragen t-shirt dat nog uit de jaren '70 stamt, gekocht in Hawaii. Uit 1 huis ontving ik een tas vol kleur: onder andere een roze jurk, rode blouse en rode hartjestrui. Met die bom kleur ben ik hartstikke blij! Ik ontving nog een bijzonder item: een pet van een gehandicaptenzorg organisatie. Tenslotte gaf iemand mij een paar sokken van haar overleden zoon, die zullen zeker een speciale plek krijgen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten